W trakcie 2 poziomu uczestnicy będą kontynuować pracę w programie Blender. Zaczną od przypomnienia informacji z poprzedniego semestru, następnie nauczą się wykorzystywać wtyczki, oświetlenie oraz kamerę. Kolejnym krokiem będzie symulowanie zjawisk fizycznych, tworzenie postaci oraz animacji. Semestr zostanie zwieńczony przygotowaniem własnej animacji.

199 PLN/miesiąc

lub -50 zł przy płatności jednorazowej
746 PLN

Program

  • powtórzenie zagadnienień poruszonych w poprzednim semestrze
  • nauka instalacji addonów
  • optymalizacja pracy przy planowaniu pracy nad projektem
  • wykorzystanie i implementacja najpopularniejszych wtyczek w blenderze
  • budowanie skomplikowanych kształtów z osobnych brył w trybie Object mode
  • modyfikacja kształtu w trybie Edit mode poprzez ingerencję w jego wierzchołki, krawędzie i płaszczyzny
  • poznanie narzędzi  Extrude, Subdivision surface
  • dodawanie materiałów i tekstur do obiektów
  • poznanie metod tworzenia tekstur
  • tworzenie realistycznych materiałów, takich jak drewno, metal, szkło i kamień
  • praca z oświetleniem w Blenderze
  • tworzenie i ustawianie świateł w scenie
  • praca z kamerą, dodawanie kamer i zmiana ich aktywności
  • tworzenie renderów przy pomocy silnika Cycles
  • tworzenie symulacji fizycznych, takich jak ruch obiektów, siły fizyczne i grawitacja
  • tworzenie animacji ruchu obiektów
  • poznanie metod modelowania budynków i innych struktur architektonicznych
  • praca z narzędziami takimi jak Array, Mirror i Boolean
  • tworzenie realistycznych scen architektonicznych
  • nauka tworzenia postaci za pomocą modelowania lub skanowania 3D
  • tworzenie wierzchołków, krawędzi i płaszczyzn dla postaci
  • tworzenie realistycznych tekstur dla postaci 
  • tworzenie animacji obiektów w Blenderze
  • tworzenie animacji ruchu postaci i obiektów
  • poznanie podstawowych zasad animacji, takich jak keyframes, timing i easing
  • tworzenie realistycznych modeli produktów
  • przygotowanie odpowiedniej scenerii
  • wykorzystnie oświetlenia studyjnego
  • optymalizacja modelu pod gry komputerowe
  • baking tekstur
  • exportowowanie modelu w odpowiednim formacie pliku: fbx, obj
  • wykorzystanie wszystkich poznanych umiejętności do stworzenia animacji
  • powtórzenie oraz utrwalenie wiedzy zdobytej w  trakcie trwania semestru
0
lat doświadczenia
0
uczestników kursów
0
lokalizacji w Krakowie i okolicach

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zadzwoń lub napisz do nas!