W trakcie 2 poziomu uczestnicy będą pracować w programie oraz Blender.

Program
- powtórzenie zagadnienień poruszonych w poprzednim semestrze
- nauka instalacji addonów
- optymalizacja pracy przy planowaniu pracy nad projektem
- wykorzystanie i implementacja najpopularniejszych wtyczek w blenderze
- budowanie skomplikowanych kształtów z osobnych brył w trybie Object mode
- modyfikacja kształtu w trybie Edit mode poprzez ingerencję w jego wierzchołki, krawędzie i płaszczyzny
- poznanie narzędzi Extrude, Subdivision surface
- dodawanie materiałów i tekstur do obiektów
- poznanie metod tworzenia tekstur
- tworzenie realistycznych materiałów, takich jak drewno, metal, szkło i kamień
- praca z oświetleniem w Blenderze
- tworzenie i ustawianie świateł w scenie
- praca z kamerą, dodawanie kamer i zmiana ich aktywności
- tworzenie renderów przy pomocy silnika Cycles
- tworzenie symulacji fizycznych, takich jak ruch obiektów, siły fizyczne i grawitacja
- tworzenie animacji ruchu obiektów
- poznanie metod modelowania budynków i innych struktur architektonicznych
- praca z narzędziami takimi jak Array, Mirror i Boolean
- tworzenie realistycznych scen architektonicznych
- nauka tworzenia postaci za pomocą modelowania lub skanowania 3D
- tworzenie wierzchołków, krawędzi i płaszczyzn dla postaci
- tworzenie realistycznych tekstur dla postaci
- tworzenie animacji obiektów w Blenderze
- tworzenie animacji ruchu postaci i obiektów
- poznanie podstawowych zasad animacji, takich jak keyframes, timing i easing
- tworzenie realistycznych modeli produktów
- przygotowanie odpowiedniej scenerii
- wykorzystnie oświetlenia studyjnego
- optymalizacja modelu pod gry komputerowe
- baking tekstur
- exportowowanie modelu w odpowiednim formacie pliku: fbx, obj
- wykorzystanie wszystkich poznanych umiejętności do stworzenia animacji
- powtórzenie oraz utrwalenie wiedzy zdobytej w trakcie trwania semestru
0
lat doświadczenia
0
uczestników kursów
0
lokalizacji w Krakowie i okolicach