Tworzenie gier UNITY – Semestr 1

Zapraszamy dzieci w wieku od 12 do 16 lat na semestralny kurs tworzenia gier w silniku UNITY! Ten intensywny i wciągający kurs zapewni Twojemu dziecku doskonałą okazję, aby poznać tajniki tworzenia gier i rozwijać swoje umiejętności programistyczne. Kurs trwa 14 tygodni, zajęcia odbywają się raz w tygodniu oraz trwają po 90 minut.

Podczas kursu dzieci będą krok po kroku wprowadzane w tajniki tworzenia gier. Nauczą się programować w języku C#, projektować poziomy, dodawać interaktywne elementy oraz wzbogacać swoje gry o proste mechaniki. Nasz doświadczony nauczyciel pomoże w rozwijaniu umiejętności programowania, logicznego myślenia, kreatywności i rozwiązywania problemów. Każdy uczestnik będzie tworzył swoją własną grę, dostosowaną do swoich zainteresowań i pomysłów. Przez cały kurs dzieci będą wspierać się nawzajem, wymieniać pomysły i rozwiązywać problemy w grupie. Będziemy zachęcać do kreatywnej ekspresji i rozwijania umiejętności samodzielnego projektowania gier.

199 PLN/miesiąc

lub -50 zł przy płatności jednorazowej
746 PLN

Program

  • Zapoznanie z podstawowymi panelami Unity;
  • Zapoznanie z narzędziami Move, Rotate oraz Scale;
  • Dodawanie obiektów 3D;
  • Zmiana materiału obiektu;
  • Pierwszy skrypt w języku C#;
  • Wprowadzenie do komponentu Rigidbody;
  • Napisanie funkcji odpowiedzialnej za poruszanie się;
  • Podążanie kamery za graczem;
  • Zapoznanie z instrukcjami warunkowymi;
  • Napisanie funkcji odpowiedzialnej za skok;
  • Wprowadzenie do Asset Store;
  • Importowanie Assetów do projektu;
  • Wprowadzenie do tagów i colliderów;
  • Animacja obracania się monety;
  • Metoda „OnTriggerEnter()”;
  • Wypisywanie liczby monet do konsoli;
  • Tworzenie i edycja elementu UI;
  • Aktualizowanie elementu UI z poziomu skryptu;
  • Ustawianie punktu odrodzenia gracza;
  • Napisanie funkcji odpowiedzialnej za odrodzenie się gracza;
  • importowanie i ustawienie przeciwnika;
  • Napisanie skryptu odpowiedzialnego za zabieranie życia graczowi;
  • Wyświetlanie liczby żyć na ekranie;
  • Napisanie logiki odejmowania żyć;
  • Wprowadzenie do instrukcji „switch”;
  • Wyświetlanie ekranu „koniec gry”;
  • Napisanie logiki wyświetlania ekranu „koniec gry”;
  • Tworzenie nowej sceny;
  • Wstępne ustawienie elementów menu głównego;
  • Napisanie skryptów odpowiedzialnych za funkcjonowanie menu głównego oraz ekranu „koniec gry”
  • Stworzenie ekranu zwycięstwa;
  • Napisanie warunku zwycięstwa;
  • Wyeksportowanie projektu jako działającej gry;
  • Powtórzenie oraz utrwalenie wiedzy z całego semestru.
lat doświadczenia
0
uczestników kursów
0
lokalizacji w Krakowie i okolicach
0

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zadzwoń lub napisz do nas!