Programowanie z MINECRAFTEM – Semestr 1
Kurs Programowanie z Minecraftem to ekscytująca i interaktywna podróż dla dzieci w wieku od 8 do 10 lat, które chcą poznać tajniki programowania w fascynującym świecie Minecrafta z wykorzystaniem ComputerCraftEdu. Uczestnicy zdobędą podstawowe umiejętności programistyczne, tworząc proste programy i projekty.
249 PLN/miesiąc
lub -97 zł przy płatności jednorazowej
899 PLN
- 1x w tygodniu (90 min)
- 14 tygodni
- wiek: 8 - 10 lat
- 9 lokalizacji w Krakowie
Program
- Zapoznanie z Minecraft wersja ComputerCraftEdu i możliwościami programowania w grze.
- Poznanie podstawowych poleceń i komend żółwia do programowania.
- Zrozumienie funkcji Place, Dig i Select Slot
- Poznanie zaawansownych poleceń i komend żółwia do programowania.
- Nauka, jak używać pętli Repeat do automatyzacji powtarzających się zadań.
• Stworzenie zaawansowanych wzorców za pomocą pętli.
- Wykorzystanie zmiennych w programowaniu żółwia do tworzenia bardziej interaktywnych i dynamicznych programów.
- Zmienne liczbowe, tekstowe, boolowskie, nadpisywanie zmiennej.
- Omówienie pętli While jako narzędzia do wykonywania powtarzających się czynności podczas spełniania warunku.
- Stworzenie bardziej interaktywnych programów z wykorzystaniem pętli While.
- Nauka, w jaki sposób używać instrukcji warunkowych podejmowania decyzji w programowaniu.
- Stworzenie bardziej zaawansowanych programów, które reagują na zmienne warunki w świecie Minecraft.
- Wykorzystanie zmiennych w programowaniu żółwia do tworzenia bardziej interaktywnych i dynamicznych programów.
- Zmienne liczbowe, tekstowe, boolowskie, nadpisywanie zmiennej.
- Zrozumienie jak instrukcje warunkowe działają we wnętrzu pętli, pozwalając na podejmowanie różnych akcji zależnie od spełnienia warunku.
- Wykorzystanie instrukcji warunkowych do bardziej zaawansowanych programów.
- Nauka tworzenia zaawansowanych struktur i wzorów na mapie Minecraft za pomocą programowania żółwia, rozwijając ich umiejętności twórczego projektowania.
- Rozwijanie zdolności planowania i kreatywnego podejścia do tworzenia projektów.
- prawda czy fałsz – wykorzystanie zmiennych logicznych w instrukcji warunkowej
- tworzenie programu do wydobywania surowców, reagującego na napotkane bloki
- operatory logiczne AND, OR, NOT
- wykorzystanie operatorów w instrukcji warunkowej
- zapoznanie z edytorem kodu
- wprowadzenie do ręcznego wpisywania kodu
- powtórzenie oraz utrwalenie wiedzy zdobytej w trakcie trwania semestru
lat doświadczenia
0
uczestników kursów
0
lokalizacji w Krakowie i okolicach
0