Tworzenie gier Roblox – Semestr 2 - ONLINE

Kurs programowania i tworzenia gier w Robloxie – online dla dzeici w wieku 9-15 lat!

Dołącz do naszego kursu programowania w Robloxie i naucz się tworzyć własne gry, postacie i światy w popularnej platformie Roblox, korzystając z języka Lua. Kurs obejmuje podstawy programowania i projektowania gier, a doświadczeni instruktorzy pomogą Ci rozwinąć umiejętności techniczne i kreatywne. Zacznij tworzyć gry w Robloxie i wejdź w świat technologii i gier!

Zajęcia odbywać będą się w formie online. Informację odnośnie platformy oraz dostępu do niej zostaną podane po zapisaniu się na kurs.

START: 4 kwietnia 2025 (PIĄTEK)
Grupa 1: 16:00 – 17:30
Grupa 2: 17:45 – 19:15

2 x 475 PLN

lub -50 zł przy płatności jednorazowej
899 PLN

Program

  • Przypomnienie wiadomości z poprzedniego semestru;
  • Stworzenie modelu miecza;
  • Wprowadzenie do animacji w Roblox Studio;
  • Eksportowanie animacji w Roblox Studio;
  • Napisanie skryptu odpowiedzialnego za atak mieczem;
  • Łączenie części w jeden model;
  • Dodawanie komponentu typu Humanoid;
  • Obliczanie dystansu pomiędzy przeciwnikiem a graczem;
  • Napisanie prostej AI idącej w kierunku gracza;
  • Losowanie liczby punktów obrażeń;
  • Napisanie skryptu odpowiedzialnego za atak ducha;
  • Wysyłanie zdarzeń pomiędzy klientem a serwerem;
  • Wprowadzenie do ReplicatedStorage;
  • Klonowanie obiektów;
  • Losowanie pozycji i obrotu obiektu;
  • Dodawanie do gry postaci niegrywalnej (ang. NPC)
  • Projektowanie okna dialogowego;
  • Wyświetlanie okna dialogowego z użyciem ProximityPrompt;
  • Ustawianie treści dialogów z poziomu skryptu;
  • Zmiana atrybutów postaci z poziomu skryptu;
  • Aktualizowanie treści dialogów w oparciu o atrybuty postaci;
  • Wyświetlanie liczby duchów na ekranie;
  • Przesuwanie elementów interfejsu z użyciem usługi Tween;
  • Aktualizowanie licznika duchów z poziomu skryptu;
  • Stworzenie modelu kuli ognia wraz z efektami cząsteczkowymi;
  • Wprowadzenie do fizyki w Roblox Studio;
  • Napisanie skryptu poruszającego kulą ognia w odpowiednim kierunku;
  • Wyświetlanie liczby kul ognia na ekranie;
  • Pokazywanie i chowanie licznika na ekranie;
  • Napisanie logiki chowania narzędzi przez gracza;
  • Wyświetlanie i animacja liczby monet na ekranie;
  • Otrzymywanie monet przez gracza jako nagrody;
  • Wyświetlanie liczby monet za kliknięciem klawisza;
  • Dodanie do gry postaci sprzedawcy;
  • Dodanie systemu kupowania amunicji za zebrane w grze monety;
  • Aktualizowanie liczby monet gracza z poziomu skryptu;
  • Wyświetlanie elementów interfejsu w świecie gry;
  • Aktualizowanie tablicy imion graczy w świecie gry;
  • Wyświetlanie punktacji graczy;
  • Udostępnianie projektów jako gry;
  • Powtórzenie oraz utrwalenie wiedzy z całego semestru.
lat doświadczenia
0
uczestników kursów
0
lokalizacji w Krakowie i okolicach
0

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zadzwoń lub napisz do nas!