W trakcie kursu Tworzenie gier Roblox uczestnicy będą wprowadzeni w świat Roblox i nauczą się tworzyć swoje pierwsze projekty gier. W trakcie lekcji 1-5 skupimy się na zapoznaniu dzieci z platformą Roblox Studio, umożliwimy im zrozumienie podstaw tworzenia gier i skupimy się na prostych, ale interaktywnych projektach, które pozwolą dzieciom poczuć satysfakcję z własnych osiągnięć. Ważne jest, aby dzieci czuły się swobodnie w eksplorowaniu i odkrywaniu, a nauczyciel będzie dostępny, aby pomóc i udzielić wsparcia w miarę potrzeb. W trakcie lekcji 6-11 kursu dzieci zostaną wprowadzone w skryptowanie, które pozwoli im na wprowadzenie bardziej zaawansowanych mechanik do swoich gier. Uczestnicy będą uczyć się podstaw programowania, jak również tworzenia skryptów, które kontrolują zachowanie postaci i obiektów w grze. W trakcie lekcji 12-14 dzieci będą miały możliwość stworzenia swojej własnej gry platformowej, dodając do niej interakcję, przeciwników ai inne ciekawe elementy. W tym etapie zachęcamy do eksperymentowania i kreatywnego podejścia do tworzenia gier. Nauczyciel będzie wspierał dzieci w procesie skryptowania i udzielania wskazówek, jak zoptymalizować i ulepszyć stworzone projekty.

199 PLN/miesiąc

lub -50 zł przy płatności jednorazowej
746 PLN

Program

  • zapoznanie z zasadami tworzenia gier
  • zapoznanie z silnikiem gier Unity
  • zapoznanie z programem Visual Studio 2022
  • wprowadzenie do języka programowania C#
  • stworzenie obiektu gracza
  • zapoznanie ze sposobem implementacji sterowania
  • system interakcji gracza z otoczeniem
  • podnoszenie oraz rzucanie fizycznymi obiektami przez gracza
  • system tworzenia UI w Unity
  • zaprojektowanie prostego UI dla ekwipunku gracza
  • stworzenie sceny po której poruszać będzie się gracz
  • dodawanie obiektów na scenę
  • ustawianie oświetlenia na mapie
  • prosty system dnia i nocy
  • zapoznanie się ze system ScriptableObject
  • tworzenie przedmiotów do gry
  • zbieranie przedmiotów do ekwipunku gracza
  • dodanie możliwości ścinania drzew
  • dodanie możliwości kopania kamienia
  • stworzenie systemu wytwarzania przedmiotów
  • stworzenie logiki dla NPC
  • system respawnu NPC
  • stworzenie obiektów skrzyń z losowo generowaną zawartością
  • system wykopywania skrzyń z piasku za pomocą łopaty
  • system zapisu danych gry do pliku
  • Uczestnicy będą się uczyć, jak skutecznie prezentować swoje stworzone gry, wyjaśniać ich mechaniki i funkcje
  • Uczestnicy będą zdobywać świadomość, jak istotnym etapem w tworzeniu gier są testowanie oraz identyfikowanie potencjalnych błędów, a także jak dokonywać skutecznych poprawek.
  • Podsumowanie i utrwalenie wiedzy w trakcie semestru
lat doświadczenia
0
uczestników kursów
0
lokalizacji w Krakowie i okolicach
0

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zadzwoń lub napisz do nas!