Tworzenie gier UNITY + Grafika 3D BLENDER

Kurs Tworzenia gier Unity i grafiki 3D Blender przeznaczony jest dla dzieci w wieku 11–14 lat, które chcą spróbować swoich sił w tworzeniu własnych gier komputerowych. Uczestnicy uczą się podstaw modelowania 3D w narzędziu Blender, by następnie przenieść stworzone przez siebie obiekty do silnika Unity i ożywić je dzięki programowaniu w języku C#. Zajęcia łączą rozwijanie kreatywności poprzez tworzenie własnych modeli i światów 3D z doskonaleniem logicznego myślenia poprzez pisanie kodu, co pozwala uczestnikom odkryć, jak za sprawą sztuki i technologii mogą stworzyć interaktywne, niezapomniane doświadczenia.

4 x 230 PLN

lub -71 zł przy płatności jednorazowej
849 PLN

Program

  • Założenie nowego projektu;
  • podstawowe narzędzia Unity: przesuwanie, obracanie i skalowanie;
  • Dodawanie nowych obiektów 3D;
  • Zmiana materiału obiektu;
  • Podstawy języka C#;
  • Zastosowanie komponentu Rigidbody;
  • Podstawowe prawa fizyki w silniku Unity;
  • Skrypt odpowiedzialny za poruszanie się postaci;
  • Skrypt odpowiedzialny za podążanie kamery za graczem;
  • Instrukcje warunkowe podczas pisania skryptu;
  • Funkcję odpowiedzialną za skakanie postacią;
  • dodawanie i podstawowa edycja obiektów 3D;
  • tworzenie i ustawianie materiałów, z których składa się model;
  • model bałwana;
  • edycja wierzchołków, krawędzi i ścian obiektu;
  • wydłużanie modelu za pomocą narzędzia Extrude;
  • wygładzanie powierzchni za pomocą modyfikatora Subdivision Surface;
  • model pucharu;
  • Model drzewa low-poly w Blenderze;
  • Importowanie obiektów z Blendera do Unity;
  • Tworzenie i edycja sceny w Unity za pomocą obiektów wymodelowanych w Blenderze;
  • Tworzenie metalicznego materiału;
  • Modelowanie diamentu;
  • Import diamentu z Blendera do Unity;
  • Wprowadzenie do tagów i colliderów;
  • animacja obracania się obiektu w języku C#;
  • Elementy interfejsu użytkownika (UI);
  • Parametry elementów UI;
  • Funkcja „OnTriggerEnter()”;
  • Skrypt aktualizujący wartość elementu UI z poziomu skryptu;
  • Punkt odrodzenia gracza;
  • Skrypt odpowiedzialny za odradzanie się gracza;
  • Model przeciwnika w Blenderze;
  • Import przeciwnika do Unity;
  • Skrypt odpowiedzialny za zadawanie obrażeń graczowi;
  • Narzędzie Asset Store;
  • Wyświetlanie liczby żyć na ekranie;
  • Skrypt odpowiedzialny za odejmowanie żyć;
  • Scena z napisem w Blenderze;
  • Renderowanie sceny;
  • Import wyrenderowanej grafiki do Unity;
  • Skrypt restartu i wyjścia z gry;
  • Odkrywanie i zakrywanie plansz z poziomu skryptu;
  • Udostępnianie projektów jako gry;
  • Powtórzenie oraz utrwalenie wiedzy z całego semestru.

Tworzenie gier Unity + Grafika 3D Blender

Klub Kultury „Wena”

 

wtorek 18:30-20:00
Al. 29 listopada 201

lat doświadczenia
0
uczestników kursów
0
lokalizacji w Krakowie i okolicach
0

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Zadzwoń lub napisz do nas!